فریلنسر به چه کسی گفته می شود؟

پنجشنبه 1 فروردین 1398

فریلنسر به کسی گفته می‌شود که به صورت پروژه‌ای کار می‌کند. فریلنسر فردی است که یک حرفه و تخصص مثل طراحی سایت، برنامه نویسی و … دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند.یک سری سایت هم وجود دارند که واسط بین مشتری و فریلنسر هستند ، که البته بر اساس خدماتی که ارائه می دهند ؛ هزینه هایی هم از فریلنسر دریافت می کنند .

فریلنسر یا آزاد کار به کسی گفته می شود که به عنوان متخصص و نیروی کار جامعه می تواند پروژه هایی را به صورت دورکاری انجام می دهد این افراد بدون این که به صورت تمام وقت در شرکتی یا کارخانه ای استخدام شوند می توانند به صورت دورکاری یا از راه دور پروژه هایی را برای شرکت ها یا افرادی دیگر به انجام برسانند.اما این نوع فعالیت که در اغلب کشور های جهان جا افتاده است به عنوان یک شغل برای افراد متخصص در نظر گرفته می شود و مزایای زیادی را هم برای این افراد و هم برای کارفرمایان دارد.

درآمد

یک متخصص که به صورت دورکاری کار می کند می تواند درآمد خیلی بالایی نسبت به فردی که به صورت تمام وقت کار می کند داشته باشد،چرا که این افراد می توانند چندین پروژه را باهم بگیرند و برروی آن پروژه ها کار کنند یا اینکه پروژه هایی با درآمد های قابل توجهی را گرفته و برروی این پروژه ها کار کنند،اما فردی که به صورت تمام وقت فعالیت می کند تمرکزش فقط برای فعالیت در همان شرکت یا محل کار است و شاید اصلا نتواند سایت های فریلنسر را دنبال کنند و در این سایت ها به خاطر مشغله فعالیت داشته باشند.

فریلنسر به چه کسی گفته می شود

کسب تجربه بیشتر

شما به عنوان یک متخصص که به صورت فریلنسری فعالیت می کنید ممکن است بخاطر پروژه های متعددی که کار می کنید ، با چالش های زیادی روبرو شوید که در پیشرفت شما نقش زیادی داشته باشد ، شاید هم به عنوان کسی که به صورت تمام وقت فعالیت می کند نظرتان چیز دیگری باشد اما همه ی این ها بستگی به خودتان دارد.
فریلنسر به چه کسی گفته می شود
مسیر طولانی برای رسیدن به محل کار

یکی از معضلاتی که افرادی که صورت تمام وقت فعالیت می کنند دارند این است که این افراد برای رسیدن به محل کار باید هفت خان را بگذرانند تا به محل کارشان برسند،چالش های فراوان وجود دارد ممکن است شما دیر به محل کار برسید و این قضیه برای کارفرمایان خیلی خوب نباشد،اما شما به عنوان یک فریلنسر این مشکل را ندارید و می توانید به راحتی که در منزل خود هستید و می توانید پروژه هایی را در منزل خود گرفته و فعالیت کنید،و این مشکل دروی مسافت را نداشته باشید و این هم به انتخاب خودتان بر می گردد.

فریلنسر به چه کسی گفته می شود

صحبت کردن با کارفرما برای افزایش درآمد

یکی از مشکلاتی که افرادی که به صورت تمام وقت فعالیت می کنند دارند این است که شاید به این نتیجه برسند که حقوقی که دارند دریافت می کنند نسبت به تجربه و تخصصشان کم است و بخاطر همین با این مشکل روبرو می شوند که باید با کارفرما در مورد این موضوع صحبت کنند و اغلب هم کارفرمایان قبول نمی کنند و دست رد به سینه این افراد می زنند یا سر این قضیه کارمند را اذیت می کنند اما اگر شما به عنوان فریلنسر فعالیت کنید می توانید با یک برنامه مشخص ارزش کارتان را بالا ببرید و پروژه های با ارزش بگیرید.

فریلنسر به چه کسی گفته می شود

متن کامل این مقاله را در سایت اکانت فریلنسر در لینک زیر بخونید.
http://accountfreelancer.ir/blog/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%B3%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F/

amirhamini

نویسنده 5 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید