معرفی 6 کتاب برای جاوا اسکریپت

سه شنبه 11 تیر 1398

آشنایی با کتاب های جاوا اسکریپت می تواند برای شروع یادگیری این زبان مفید باشد، در این مطلب قصد داریم به معرفی کتاب های جاوا اسکریپت بپردازیم.

 معرفی 6 کتاب برای جاوا اسکریپت

اگر قصد داشته باشیم که یک لیست قوی از کتاب های جاوا اسکریپت را در اختیار شما قرار دهیم می توانیم لیست کتاب هایی که در این مقاله قصد معرفی آنها را داریم را در اختیار شما قرار دهیم. فهرست کتاب های جاوا اسکریپت که کاربردی و جامع هستند کوتاه و قابل هضم می باشد، شاید این کتاب ها بتوانند به شما کمک کنند که بتوانید یادگیری این زبان برنامه نویسی را شروع کنید، علاوه بر این شما می توانید با مطالعه کتاب های جاوا اسکریپت با نکات جدید این زبان و همینطور مقاله های جدید آشنا شوید.


بازی سازی سه بعدی برای مبتدیان نوشته Chris Strom

من به شخصه این کتاب را یکی از بهترین کتاب های جاوا اسکریپت برای شروع زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت می دانم، این کتاب شما را در مسیر درستی قرار می دهد و می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و جالب باشد. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه مفاهیم برنامه نویسی را بیاموزید و به درستی از آنها استفاده کنید. علاوه بر تمامی این موارد این کتاب مقدمه ای برای یادگیری پرل را نیز آورده است که می توانید از آن بخش نیز استفاده کنید.

 کتاب های جاوا اسکریپت

D3.js در عمل نوشته Elijah Meeks

در این کتاب مطالب مفید بسیار زیادی وجود دارد که در کنار مثال های متعدد می تواند به خوبی به شما آموزش دهد که چگونه از D3 استفاده کنید و چگونه با استفاده از آن اقدام به تجسم داده های خود کنید.

جاوا اسکریپت تاثیرگذار نوشته David Herman

این کتاب زمانی که من یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را شروع کردم برای من بسیار مفید بود و به همین علت است که من آن را در میان بهترین کتاب های جاوا اسکریپت قرار دادم. من از طریق Cpp وارد دنیای برنامه نویسی شده بودم، اگر شما می خواهید که یادگیری برنامه نویسی را با استفاده از کتاب های جاوا اسکریپت شروع کنید و تفاوت جزئیات را در برنامه نویسی به خوبی متوجه شوید این کتاب می تواند به شما کمک کند تا خود را تبدیل به یکی از بهترین برنامه نویس های جاوا اسکریپت کنید.

 کتاب های جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت: یک راهنمای صریح نوشته شده توسط David Flanagan

در ویرایش ششم این کتاب که یکی از بهترین کتاب های زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت می باشد عناوین خود را به روز رسانی کرده است، این کتاب در طول یک دهه گذشته موفق شده است که خود را به عنوان یکی از بهترین و جامع ترین منابع جاوا اسکریپت به دنیای برنامه نویسی بشناساند، اگر شما قصد دارید که تنها یکی از کتاب های جاوا اسکریپت را انتخاب کنید بدون شک این کتاب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 کتاب های جاوا اسکریپت

JQuery در عمل و JQuery UI در عمل نوشته شده توسط Bear Bibeault و  Yehuda Katz

هر دو این کتاب ها می توانند گزینه ای مناسب برای یادگیری JQuery باشند، همانطور که می دانید JQuery یکی از فریم ورک های جاوا اسکریپت می باشد. یادگیری JQuery Ui می تواند سختی های بسیار زیادی را برای شما داشته باشد که شما می توانید با تهیه این کتاب ها که به عنوان یکی از بهترین منابع و کتاب های زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به شمار می آیند به راحتی اقدام به یادگیری این فریم ورک کرده و بتوانید در پروژه های خود از این فریم ورک بی نظیر استفاده کنید.

 کتاب های جاوا اسکریپت

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید