منتظر انتشار نسخه 3.1 سویفت در چند ماه آینده باشید

پنجشنبه 21 شهریور 1398

نسخه 3.1 سویفت دارای ویژگی های بسیار زیادی است، با مطالعه این مطلب اطلاعاتی درخصوص نسخه 3.1 سویفت بدست می آورید که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 منتظر انتشار نسخه 3.1 سویفت در چند ماه آینده باشید

نسخه 3.1 سویفت یک به روز رسانی محدود به زبان سیستم های عمومی اپل است که در بهار آینده همراه با پیشرفت هایی خاص در این زبان منتشر خواهد شد. در کنار پیشرفت های نسخه 3.1 سویفت در خود زبان این سیستم پکیج منیجر سویفت نیز بر روی لینوکس پیشرفت هایی خواهد داشت. سازگاری با سورس های سویفت 3.0 به عنوان یک هدف اصلی در این نسخه شناخته می شود.


مقدمه ای درباره نسخه 3.1 سویفت

با توجه به گفته های Ted Kremenek شرکت اپل که مدیر انتشار نسخه 3.1 سویفت  است اپل اهداف خود از منتشر کردن این بان را در خبرنامه اخیر خود به صورت کامل بیان کرده است. با این حال این شرکت در حال حاضر در حال انتقال به نسخه 4 سویفت است که در اواخر سال 2017 برنامه ریزی های آن صورت گرفته بود.

Kremenek درباره این نسخه می گوید: " برای تحقق این اهداف نسخه جدید سویفت شامل تغییراتی در اهداف اصلی آن خواهد بود که این یعنی برخی از ویژگی ها تنها تا 16 ژانویه در دسترس خواهند بود." بعد از این تاریخ شاهد پیشرفت های زیادی در سویفت  خواهیم بود که این سیستم عامل را به سمت نسخه 4 سویفت سوق می دهند.

 نسخه 3.1 سویفت


نکاتی مهم درباره سویفت 3.1

Kremenek همچنین تاکید زیادی بر روی این موضوع داشت که سازگاری سورس ها در سویفت 3.1 بسیار مهم است او می گوید: " این یک هدف بزرگ است که اکثریت قریب به اتفاق سورس هایی که با کامپایلر سویفت 3.0 ساخته شده اند به کامپایلر نسخه جدید سویفت منتقل شوند. در وهله اول این هدف پذیرفته شده است، البته باید مواردی نیز در آن بررسی شود، یک نکته مهم دیگر درباره سویفت 3.1 این است که در کامپایلر و کتابخانه های آن نیز شاهد پیشرفت هایی خواهیم بود.

اسنپ شات های روزانه قابل دانلود از انتشار سویفت 3.1 قابل دسترس است، این اسنپ شات ها به عنوان بخشی از integration testing فراهم شده اند. Kremenek درباره آن ها می گوید: " وزن و آهنگ این اسنپ شات های قابل دانلود در این حالت بیشتر و بهتر خواهد بود." اسنپ شات ها به صورت روزانه ارسال خواهد شد دقیقا مانند تست ها که هر روز ارسال می شوند.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید