منابع برنامه نویسی برای برنامه نویسانی در سطوح مختلف

دوشنبه 12 اسفند 1398

آشنایی با منابع برنامه نویسی می تواند برای شما بسیار مفید باشد، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره منابع مختلف برنامه نویسی صحبت کنیم.

  منابع برنامه نویسی برای برنامه نویسانی در سطوح مختلف

آیا شما به تازگی شروع به برنامه نویسی کرده اید؟ آیا یک برنامه نویس با تجربه هستید؟ آیا یک برنامه نویس بک اند هستید؟ آیا یک برنامه نویس سیستمی هستید؟ آیا در بخش هایی از علوم کامپیوتر فعالیت دارید که افراد کمی در این زمینه ها فعالیت دارند؟ اگر شما در هر سطحی از کدزنی هستید باید شروع کنید چیزهای جدیدی را بیاموزید و با تکنولوژی های مختلف آشنا شوید. ما در این مطلب قصد داریم برخی از مهمترین منابع برنامه نویسی را در اختیار شما قرار دهیم که آشنایی با آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

منابعی برای برنامه نویسان تازه کار

مهارت ها و علاقه شما هر چیزی که باشد یاد گرفتن نوشتن برنامه های کامپیوتری می تواند شما را در آن زمینه تبدیل به یک ابرقدرت کند. متاسفانه امروزه یادگیری برنامه سازی آنقدرها هم ساده نیست و شما باید مفاهیم مختلفی را بیاموزید. من در این مطلب قصد دارم برخی از مهمترین مقالاتی که به شما کمک می کند تا مهارت های برنامه نویسی خود را ارتقا دهید را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایی مانند w3schools وtutorialspoint   منابع اطلاعات زیادی را درباره زبان های برنامه نویسی بیاموزید و روش های یادگیری آنها را نیز بیاموزید.

 برنامه نویسی

سازگاری با فناوری های نوظهور در برنامه نویسی

افرادی که در زمینه برنامه سازی تجربه کافی دارند حتما می دانند که تنها چیزی که سخت تر از یادگیری نوشتن برنامه های مختلف است این است که اطلاعات خود را به روز نگه دارید. شما در این حوزه باید همواره به این فکر باشید که تخصص و درک خود را بالاتر ببرید. آشنایی با فناوری های جدید می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد.

 برنامه نویسی

برنامه های قدیمی هیچ وقت نمی میرند

با وجود اینکه حجم زیاد تکنولوژی های جدید هیچ وقت تمام نمی شوند ولی هیچگاه نباید فراموش کنید که برنامه های قدیمی هیچ وقت از بین نمی روند و همواره کاربردهای خاص خود را دارا هستند. فناوری های فوق العاده امروزی با استفاده از ابزارهای دیروز ساخته شده اند و به ما کمک می کنند تا بتوانیم توانایی ها و محدودیت های ابزارهای قدیمی را شناسایی کنیم حتی اگر هرگز یک خط کد با استفاده از آن زبان ها ننوشته باشیم.پس در انتخاب منابع باید دقت فراوانی داشت.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید