ویژوال استودیو آنلاین به Visual Studio Codespaces تغییر نام داد

چهارشنبه 7 خرداد 1399

مایکروسافت ویژوال استودیو آنلاین را به Visual Studio Codespaces تغییر نام داد، ما در این مطلب درباره نسخه کم حجم ویژوال استودیو آنلاین صحبت می کنیم.

 ویژوال استودیو آنلاین به Visual Studio Codespaces تغییر نام داد

به گفته وبلاگ شرکت مایکروسافت این شرکت نام ویژوال استودیو آنلاین را به Visual Studio Codespaces تغییر داده است تا این نام را مطابق با ایده " بیشتر از یک ویرایشگر در مرورگر" مطابقت دهد. مایکروسافت این تغییر نام را در 30 آوریل اعلام کرد و در ابتدا نیز یک نسخه کم حجم و کم هزینه را به توسعه دهندگان ارائه داد.

محیط توسعه آنلاین که در ماه نوامبر یک مرحله پیش نمایش عمومی را آغاز کرده است محیط های توسعه مبتنی بر کلود را در اختیار کاربران قرار می دهد که از هر جایی قابل دسترسی می باشند. این محیط های توسعه که Codespaces نامیده می شوند دارای قابلیت های زیادی از جمله پروتوتایپ یک ویژگی جدید و یا انجام عملیات های کوچک می باشند که شما می توانید از آن ها در موارد مختلف استفاده کنید.

ویژگی های اصلی نسخه کم حجم ویژوال استودیو آنلاین

نسخه جدید و پایه ای ویژوال استودیو آنلاین دارای هزینه بسیار پایین و بسیار کم مصرف است که بر روی لینوکس اجرا می شود. برای اجرای این نسخه دو هسته و 4 گیگابایت حجم کافی است و همچنین شما باید دارای 64 گیگابایت حافظه SSD نیز باشید. نسخه پایه ای با قیمت 24 سنت در هر ساعت در دسترس توسعه دهندگان قرار دارد و این قیمت در هفته آینده به هشت سنت در ساعت خواهد رسید و علاوه بر این مایکروسافت قیمت انواع نمونه های این نسخه را نیز به تدریج کاهش خواهد داد.

 ویژوال استودیو آنلاین

سایر ویژگی های این نسخه

-          شما می توانید به راحتی تصاویر شخصی خود را به Codespace اضافه کنید و امکان تنظیم دقیق این نسخه نیز وجود دارد.

-          شما می توانید به راحتی اندازه نمونه را تغییر دهید و یک محیط توسعه با قدرت و هزینه کمتر را برای خود ایجاد کنید که در مواقع قابلیت به روز رسانی آن نیز وجود خواهد داشت.

-          قابلیت مربوط به محیط های self-hosted در این نسخه به میزان زیادی بهبود پیدا کرده است و در نتیجه شما می توانید به راحتی دستگاه های مختلف را در Visual Studio Codespaces تایید کرده و در صورت لزوم به آن ها متصل شوید. 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید