6 روند طراحی که برای هر طراح وب در سال 2020 لازم است

چهارشنبه 21 خرداد 1399

طراحی نقش مهمی در برندسازی دارد. آرم ها ، نقشه های رنگی و قلم ها محصولات یا خدمات شما را در بازار برجسته می کند. بنابراین ، تصمیم گیری در مورد این عوامل مهم است و دانستن آخرین روند طراحی مؤثر است. اصطلاح ، روند طراحی قصد دارد تغییر در سبک طراحی برای هر محصول دیجیتال را درک کند. تنها هدف طراحی فقط رضایت مشتری نیست؛ قرار دادن اشیاء را بهینه کرده و درک اطلاعات منتقل شده از محصول را ساده تر می کند.

1-استفاده از رنگ های گرادیان و جسورانه

گرادیان ها الگوهای طراحی برای ظاهر چشم نواز هستند. این ترکیب به تدریج بین رنگ های مختلف ایجاد می شود. این می تواند جسورانه یا ظریف باشد ، همچنین یک کانون اصلی طراحی باشد. شیب ها می توانند برای هر نوع طراحی از جمله رنگ آرم ، پس زمینه ، بسته بندی ، مواد چاپی و غیره یک انتخاب مناسب باشند.

همچنین رنگ های جسورانه در طرح ها توجه کاربر را به سرعت جلب کرده و جلوه های برجسته ای را به طراحی شما می بخشند. نورهای درخشان و تاریکی و رنگهای بسیار اشباع شده در ترکیب با سایه های تیره تر و خاموش به طرح ها جلوه خاصی می بخشد.

2-تایپوگرافی

تایپوگرافی یک عنصر تفکیک ناپذیر از هر طرحی است و نمایانگر هرگونه چاپ در طرح است. برخی از روندهای قابل توجه تایپوگرافی ، اندازه های افراطی (بزرگ و کوچک) ، قرار گرفتن در معرض تصاویر ، استفاده خلاقانه از حروف ساده ، حروف متن سفارشی ، فونت های هنری و غیره است. نقش محوری بیشتر در طرح های مدرن دارد 

3- شبکه های شکسته چیدمان های نامتقارن

این روند یکی از مهمترین موارد در نظر گرفته می شود ، زیرا به طراحان آزادی خلاقانه می دهد تا از برند خود استفاده کنند. طرح شبکه شکسته این است که از لحاظ تجربی ، جدید و قابل تشخیص است.

با طراحی منظم شبکه ، متوجه می شوند که این صفحه کم و بیش همان نوع اطلاعات را در بر می گیرد. برای جلوگیری از این کاستی ، استفاده از یک شبکه شکسته یا طرح نامتقارن ابزاری کاملاً مفید است. شکستن طرح شبکه روشی جذاب و کارآمد برای جلب توجه کاربران است که بخش مهمی از طراحی است.

4-داستان پردازی با تصاویر ساده

تصویرسازی نقش مهمی در طراحی دارد. وقتی داستانی را با تصاویر ساده برای کاربران خود می گویید ، این داستان را ساده ، جذاب و احساسی می کند. شما می توانید به مهمترین سؤال پاسخ دهید ، "چرا محصول یا خدمات شما؟" با چنین قصه گویی از این رو ، بیشتر مشاغل آن را به عنوان روشی جذاب برای به اشتراک گذاشتن داستان های خود در پشت مارک های خود می دانند.

5-تعامل خرد و انیمیشن

تعامل های خرد نقش مهمی در خوشحال کردن کاربران دارند. این شامل انیمیشن های تعاملی است و بازخورد فوری و مربوط به یک عملکرد کامل را برای کاربر فراهم می کند. این یک کاربر را تشویق می کند که فقط به منظور احساساتی تر کردن محصول شما ، درمورد محتوای شما به اشتراک بگذارد ، و  اظهارنظر کند 

طراحی انیمشن

تعامل های خرد نقش مهمی در خوشحال کردن کاربران دارند. این شامل انیمیشن های تعاملی است و بازخورد فوری و مربوط به یک عملکرد کامل را برای کاربر فراهم می کند. این یک کاربر را تشویق می کند که فقط به منظور احساساتی تر کردن محصول شما ، درمورد محتوای شما به اشتراک بگذارد ، اظهارنظر کند و اظهارنظر کند

mehditah

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید