معرفی نرم افزار confuser (محفظت از برنامه در برابر دیکامپایل شدن)

دوشنبه 20 مهر 1394

معرفی نرم افزار confuser : محافظت از سورس کد برنامه های دات نتی در برابر دیکامپایل شدن و به سرقت رفتن کد های برنامه با نرم افزار confuser . در ادامه با ما همراه باشید ...

معرفی نرم افزار confuser (محفظت از برنامه در برابر دیکامپایل شدن)

با سلام و عرض ادب .
من میلاد رئیسی برنامه نویس  دات نت و جاوا  هستم و فعالیت خودم در خصوص نشر مطالب علمی و تخصصی در سایت برنامه نویسان را در تاریخ 20/07/1394 به صورت رسمی آغاز میکنم و امیدوارم که بتونم هر روز شما عزیزان را از مطالب بروز و خواندنی خودم بهره مند سازم .

اولین مقاله در مورد محافظت از سورس کد برنامه در مقابل نفوذ و دیکامپایل شدن هستش که از بین صدها برنامه موجود همچون WinLicense و Smart Assembly و... برنامه confuser را ترجیح میدهم چون مزایایی همچون FUD را دارد ! حتما الان میپرسید FUD یعنی چی ؟

Fully Un Detectable (  به معنای کاملا غیر قابل تشخیص )

از دیگر امکانات این برنامه میتوان به User Frindly  بودن اشاره کرد به شکلی که فقط شما میبایست برنامه دات نتی خودتون رو توی  confuser درگ اند دراپ کنید و درجه امنیت رو تنظیم کنید و از برنامه خودتون محافظت کنید. در ادامه توضیحات کاملتری از برنامه را خدمت شما عرض میکنم .

توضیحات برنامه :

confuser ترکیبی از ایجاد یک سطح محافظتی بالا برای کدها و سورس را به همراه امکانات پیشرفته برای کنترل لایسنس برنامه های نرم افزاری نوشته شده فراهم می کند. به عبارت دیگر confuser تکنولوژی انعطاف پذیر و قدرتمندی را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم نموده است تا با آسودگی خیال به توزیع نسخه های آزمایشی (Trial) و نسخه های رجیسترشده (registered) برنامه های خود بپردازند. در واقع این نرم افزار به عنوان یک سیستم محافظتی قدرتمند طراحی شده است تا نیاز توسعه دهندگانی که خواهان محافظت از برنامه های خود در برابر کرک شدن و مهندسی معکوس می باشند را برآورده سازد. با استفاده از این ابزار دیگر نیازی نیست تا برنامه نویسان برای محافظت از اپلیکیشن های خود به تغییر کد منبع (source code) پرداخته و یا به برنامه نویسی های خاص اقدام نمایند.

توجه :

بعد از استفاده از confuser برنامه هایی که برنامه های دات نتی را دیکامپایل می کنند حتی قادر نیستند که زبان به کار رفته در نوشتن این برنامه را تشخیص بدهند و حتما این نکنه رو هم در نظر بگیرید که برنامه هایی که با دات نت نوشته می شوند هنگام نصب اگر dotnetframwork در سیستم مورد نظر نصب نباشد پیغام نصب نبودن دات نت فریمورک را میدهد در صورتی که اگر با confuser  از برنامه محافظت شود این پیغام داده نمی شود که برنامه مشخص شود دات نتی هستش !!!

قابلیت های کلیدی confuser :
- رمزگذاری چند سطحی برای محافظت از کد و داده ها در نرم افزار
- شناسایی پیشرفته ابزارهای کرک
- اجرای کدها در بالاترین سطح حفاظتی ممکن
- تصدیق کد اجرایی، داده ها و رابط های برنامه کاربردی در نرم افزار برای جلوگیری از هر گونه بازسازی ممکن
- حفاظت از برنامه در مقابل تمام disassembler ها و debugger ها
- استفاده از تکنولوژی قدرتمند محافظتی SecureEngine
- گزینه های قابل تنظیم
- رابط کاربری ویژوال با پنجره های محاوره ای
- کم حجم و بدون نیاز به نصب (نسخه پرتابل)
- و ...


برنامه رو در پایین دانلود کنید ...

آموزش سی شارپ

فایل های ضمیمه

miladsoft

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان
  • C#.net
  • 6k بازدید
  • 18 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید