نحوه ایجاد یک Library جدید در Windows10

شنبه 29 آبان 1395

در Windows، کتابخانه ها این امکان را به شما میدهند که در یک مکان ، فولدر ها و درایو ها را Brows کنید . که از باز کردن پنجره ای جدید جلوگیری میکند . در این مقاله ، در باره چگونگی ایجاد یک Library جدید در Windows 10 ، مطالبی را ارائه خواهیم داد .

نحوه  ایجاد یک Library جدید در Windows10

معرفی :
بصورت پیش فرض ، Windows 10 با کتابخانه هایی برای  documents, videos, music, pictures و ... کار میکند . Windows10 این امکان را به شما میدهد که کتابخانه بخصوص خود ر اایجاد کنید :

مرحله اول :

ابتدا ، File Explorer را باز کنید ، همانند زیر :


 مرحله دوم :
در این مرحله ، زمانی که شما File Explorer را باز کردید ، شما میتوانید روی قسمت کناری سمت چپ ، کلیک راست کرده و Show libraries Option را بزنید :



مرحله سوم :
در این مرحله ، زمانی که شما بر روی Show Libraries Option کلیک کردید ، فضای جدید همانند زیر باز خواهد شد :

مرحله چهارم :
در این مرحله ، زمانی که Library را باز کردید ، روی Home کلیک کنید :

مرحله پنجم :
در این مرحله ، زمانی که Home Option را باز کردید ، روی New Item کلیک کرده و Library Option را انتخاب کنید ، همانند زیر :

مرحله ششم :

در این مرحله ، زمانی که شما یک library جدید اضافه کردید ، شما میتوانید با کلیک راست کردن بر روی صفحه new option را انتخاب کنید ، به تصویر زیر توجه فرمایید :

مرحله هفتم :

در این مرحله دو گزینه وجود دارد :

- زمانی که شما بر روی New Library Option کلیک میکنید ، بصورت خودکار یک فایل library جدید در پوشه library ایجاد خواهد شد ، سپس همانطور که در زیر نشان داده شده است ، نام آن را مشخص کنید :




- شما میتوانید با راست کلیک کردن بر روی نام پوشه در File Explorer ، یک library جدید ایجاد کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است ، Create New library را انتخاب کنید :



برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید