تکنیک های سئو

چهارشنبه 17 آذر 1395

تکنیک های طلایی برای قرار گرفتن درصفحه اول گوگل

هاست قدرتمند

هاست قوی یکی از فاکتورهای تاثیرگذار می باشد. موتور جستجو گوگل طراحی سایت شما را از شرکت سرور دریافت می نماید. بنابراین قوی بودن  شرکت سرور و هاستینگ، در اعتبار طراحی سایت شما تاثیرگذار می باشد.

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

انتخاب درست نام دامنه:

نام دامین طراحی سایت شما در رنکینگ شما تاثیرگذار می باشد. وجود کلمه کلیدی شما در نام دامین می تواند در جستجو شما در موتور جستجو اثرگذار باشد. وجود شرکتی با نام مشابه شما می تواند در جستجو نام شرکت شما اثرگذار باشد و در صفحه نتایج جستجو به نمایش گذاشته شود. تعداد بازدید و تعداد نمایش صفحه طراحی سایت شما فاکتوری برای اتخاذ رنکینگ بالا می باشد.

تکنیک های طلایی برای قرار گرفتن درصفحه اول گوگل

وجود نقشه سایت:

نقشه سایت Sitemap.xml فایلی برای نمایش صفحات طراحی وب سایت شما می باشد. فایل Sitemap.xml موجب می شود تا موتور جستجو گول دایرکتوری صفحات سایت شما را بداند. نقشه سایت موجب می شود که گوگل دایرکتوری محتوای شما را بهتر بشناسد و در ایندکس گذاری سریع صفحات طراحی وب سایت شما کمک می نماید.

سرعت بارگذاری صفحات سایت:

سرعت لود صفحه فاکتور بسیار تاثیرگذاری در رنکینگ و سئو سایت شما  می باشد. سرعت لود صفحه به عنوان فاکتوری در رتبه گذاری سایت ها در گوگل و همان بهینه سازی سایت می باشد.
کرول صفحات سایت
درخواست کرول Crawlیا کاوش در صفحات سایت که در تنظیمات وب مستر می باشد موجب ایندکس گذاری سریع صفحات طراحی سایت شما می شود که در سئو سایت اثر گذار می باشد.

منبع : نایس سئو

seo

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 1k بازدید
  • 3 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید