معرفی کامل بزرگترین برنامه نویسان جهان

چهارشنبه 23 خرداد 1397

بزرگترین برنامه نویسان جهان هر یک در زمینه های مشخص فعالیت کرده اند. دانستن زندگینامه بزرگترین برنامه نویسان جهان بسیار جالب و شگفت انگیز است.

 معرفی کامل بزرگترین برنامه نویسان جهان

بزرگترین برنامه نویسان جهان کدامند؟ قطعا شناسایی بزرگترین برنامه نویسان جهان و دانستن سبک زندگی آنها به شما کمک می کند تا بتوانید آینده ای خارق العاده برای خود رقم بزنید. در نظر داشته باشید در حوزه های مختلف کامپیوتر و همینطور سیستم های ارتباطی افراد نخبه ای وجود دارند. بهترین برنامه نویسان جهان را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

لینوس توروالدز از بزرگترین برنامه نویسان جهان

لینوس خالق لینوکس است! این فرد توانست سیستم عاملی رایگان را در یکی از اتاق های خوابگاه دانشجویی خود خلق کند. اگر دقت کنید امروزه لینوکس بهترین گزینه برای دیتاسنترها و همینطور سوپر کامپیوترها محسوب می شود.

لینوس دارای زبان بسیار تند و تیزی است و این فرد بسیار آشنا بوده و افراد زیادی آن را می شناسند.

در بررسی های اخیر و در مصاحبه ای از لینوس پرسیده شده که آیا روش جدیدی که برای لینوکس در نظر گرفته اید سبب نمی شود که کاربران لینوکس برای همیشه از دست بروند و او بسیار ساده پاسخ دارد : " برایم مهم نیست!" لینوس بسیار آینده نگر است و هرگز به مسایل موجود کفایت نمی کند. زندگی بزرگترین برنامه نویسان جهان به شما انگیزه و امید بیشتری می دهند.

سرتیم برنرزلی از مشهورترین برنامه نویسان جهان

یکی از دیگر از بزرگترین برنامه نویسان جهان سرتیم نام دارد. او تنها غول حال حاضر است که توانسته نشان شوالیه را از دست ملکه الیزابت دریافت کند.

سرتیم توانست پروتکل انتقال ابر متن (HTTP) را خلق کند. اگر دقت کرده باشید که وب جهان گستر که همان WWW شناخته شده است از این پروتکل استفاده می کند. سرتیم پدر اینترنت ایران است. این فرد امروز رهبر اتحاد اینترنت ارزان نام گرفته است. او سعی می کند که اینترنت پرسرعت را بسیار ارزان در اختیار عموم افراد قرار دهد.

دانلد کنوت از بزرگترین برنامه نویسان جهان در تحلیل الگوریتم

قطعا شنیده اید که کنوت توانسته است لقب پدر تحلیل الگوریتم را برای خود فراهم سازد. کنوت از دانشمندانی است که از طریق تحقیق و همینطور مطالعات بسیار وسیعی که داشته است یک سری الگوریتم های بسیار عجیب خلق کند. هر چیزی که در دنیای اینترنت می بینید به لطف این فرد صورت گرفته است.

او هم اکنون 77 سال دارد و هنوز هم در حال نوشتن کتابی به اسم " هنر برنامه نویسی کامپیوتر" است. این کتاب بسیار جالب و خواندنی است.

کنوت از اساتید افتخاری در دانشگاه استنفورد محسوب می شود. بزرگترین برنامه نویسان جهان را بشناسید.

برندان ایچ بزرگترین برنامه نویسان جهان در توسعه اپ

ایچ مخترع جاوا اسکریپت است. این زبان برنامه نویسی یک استاندارد برای توسعه اپ های تحت وب محسوب می شود.

اگر دقت کرده باشید در اخبارهای اخیر اینطور به نظر می رسد که ایچ تبدیل به مرجع بحث و جدال های فراوان شده است و البته او مدیرعامل موزیلا است. او در حال جمع آوری کمک های مالی برای NOM است. بزرگترین برنامه نویسان جهان هر یک دارای روش خاصی در زندگی خود هستند.

سلیمان هایگز از بزرگترین برنامه نویسان جهان در زمینه داکر

هایگز بنیان گذار داکر است، این تکنولوژی بسیار جذاب است که سبب می شود توسعه دهندگان و همینطور برنامه نویسان به آن عشق بورزند. در واقع این ابزار به افراد اجازه می دهد که کدهایشان را تنها یکبار بنویسند و هر بخش که علاقمند هستند از آن اجرا بگیرند.

داکر در ابتدا یک پروژه جنبی در شرکتی به نام دات کلود محسوب می شود اما امروزه به عنوان یک سرمایه یک میلیارد دلاری ارزش گذاری شده است.

در نظر داشته باشید که این فرد در زمان بسیار سریع توانست این ابزار را تولید کند. بزرگترین برنامه نویسان جهان در هر دهه حرف جدیدی برای زدن دارند.

از دیگر برنامه نویسان جهان

مارک زاکربرگ توانست در خوابگاه اتاق خواب خود فیسبوک را خلق کند. این محیط دارای شعار مخصوص " سریع حرکت کن و همه چیز را بشکن " است.

فلسفه و جهان بینی این فرد توانست ارتباطات جهانی را گسترش دهد.

هانسن از معروف ترین برنامه نویسان جهان محسوب می شود که خالق روبی است. این فریم ورک توانست جایزه هکر سال را برای این فرد رقم بزند.

هانسن عاشق اتومبیل سواری است و او در مسابقات اتومبیل سواری فرانسه نیز شرکت می کند

ریچارد از دیگر گزینه های بسیار مشهور در زمینه برنامه نویسی است. او از دهه 80 میلادی برای مبارزه با نرم افزارهای آزاد جنگ می کند. او تا الان توانسته چندین پروژه موفق را در زمینه های مختلف به نام خود ثبت کند. بیشتر شهرت او در زمینه قانون کپی رایت است.

برام هوکن در سال 2001 توانست بیت تورنت را اختراع کند.  پروتکل به صورتی است که سبب می شود کاربران سریعتر بتوانند فایلهای بسیار حجیم را دانلود کنند. در نظر داشته باشید که در واقع با این تکنولوژی می توان هر فایل را به بخش های کوچکتری قطعه بندی کرد به صورتی که هر بخش به صورت همزمان دانلود شود.

بیت تورنت به صورت خاصی محبوب شده است و آینده ای بسیار عالی دارد. این فرد در گروه موسیقی بسیار نقش داشته است. این سرعت سبب شده است که سرعت دانلود آنقدر افزایش یابد که فرمتی برای دانلود غیر قانونی فیلم ها در نظر گرفته شود.

جمیز گاسلینگ از بزرگترین برنامه نویسان جهان محسوب می شود و او مخترع جاوا است. این فرد توانسته شرکت اوراکل را خریداری کند.

بیارنه تروپ از دسته دانشمندان دانمارکی محسوب می شود و او در زمینه C++ فعالیت می کند. او توانسته یک سری امکانات دید و بسیار مدرن را به این فضا اضافه کند. عمیق به زندگی بزرگترین برنامه نویسان جهان توجه کنید.

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید