بهترین نرم افزارهای حسابداری و مدیریت زمان برای استفاده در سال 2018

یکشنبه 11 آذر 1397

در این مقاله بهترین نرم افزار های حسابداری و مدیریت زمان برای استفاده در سال 2018 را معرفی کنیم. این ابزار ها کمک می کند که کار های روزانه ی شما در زمینه های مختلف ساده تر شود. این ابزار ها شامل کارهایی نظیر مدیریت زمان، مدیریت پروژه و گزارش هزینه ها می شود. تمام این موارد می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

بهترین نرم افزارهای حسابداری و مدیریت زمان برای استفاده در سال 2018

شما می دانید که چقدر گذراندن وقتتان مهم است. شما سعی می کنید که نهایت تلاش ممکن را روی وظیفه ای که به شما محول شده در زمان مشخص بکنید. این چیز خوبی است. شما می توانید این کار را به مدت طولانی اما قبل از رسیدن به شرایط پایا یا قبل از تجربه ی فرسودگی انجام دهید.

ما معمولا مواردی را در در این دنیای سریع به خصوص در محیط اداری فراموش می کنیم این ابزار ها بهترین فرصت ها را برای دستیابی به خلاقیت و حقوق بالا ارائه می دهد.

مردم از زمان های بسیار قدیم از ابزار ها برای استفاده های بهتر استفاده می کردند اما به نظر می رسد که گهگاهی این پیام ها قابل فهم نیستند بنابراین درباره ابزارهای نرم افزاری و راه حل ها فکر کنید. این ابزار ها کمک می کند که  کار های روزانه ی شما در زمینه های مختلف ساده تر شود. این ابزار ها شامل کارهایی نظیر مدیریت زمان، مدیریت پروژه و گزارش هزینه ها می شود. تمام این موارد می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

سپس ببینید که چگونه اپلیکیشن های زیر می تواند زمان پرارزش شما را ذخیره کند و کار ها را آسان تر کند.

1. FreshBooks

این اپلیکیشن به دنبال راهی برای مدیریت زمان و روند مدیریت هزینه هاست آیا تجارت های کوچک را هم به صورت اتوماتیک فاکتور می کند؟ FreshBooks را بررسی کنید. این اپلیکیشن فوق سودمند همه ی سه مورد ذکر شده را برای شما و همکارانتان با پروپزال ها، تخمین ها، قیمت ها و گزارشات مالی مدیریت می کند.

FreshBooks به هیچ وجه به تجارت ها یا startup های کوچک محدود نیست. شرکت های بزرگ، آژانس های خلاق و freelancer ها این اپلیکیشن حسابداری را منبعی عالی می یابند که به آن ها در سازماندهی بیشتر و صرفه جویی زیاد در زمان، در انجام کار های اجرایی کمک می کندو کاربران می توانند انتظار صرف زمان کمتر در زمان کاغذبازی ها و کارایی بالاتر در انجام فعالیت های درآمدزا داشته باشند.

صرفه جویی در زمان سود بزرگی است. FreshBooks برای تجارت های کوچک بطور معمول تقریبا 16 ساعت در ماه یا 192 ساعت در سال را برای شما ذخیره می کند که یعنی 24 روز که صرف کار های ساخت و ارسال فاکتور ها به صورت دستی و کار با کاغذ ها درطی کاغذ بازی می شد.

FreshBooks بیش از 10 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که زمان خود را هنگام مدیریت حساب ها، پرداخت های آنلاین، هزینه ها و فعالیت های زمان بر ذخیره می کنند. ای اپلیکیشن را 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

2. Jibble.io

Jibble یک اپلیکیشن مدیریت زمان و فعالیت است که وظایف و فعالیت ها را برای پشتیبانی از هزینه های کار، بهبود سودمندی و پرداخت صورت حساب های مشتری را پیگیری می کند. Timesheet هایی توسط Jibble تهیه می شود و گزارشات به صورت ابری ذخیره می شوند که در صورت نیاز قابل دسترسی است و به طوراتوماتیک به صورت هفتگی ماهانه و سالانه دسته بندی می شوند.

با این اپلیکیشن علاوه بر اینکه مدیران به روز نگه داشته می شوند، timesheet ها و گزارش ها اطلاعات ارزشمندی را برای بررسی حقوق و دستمزد ارائه می دهند که می توان آن ها را به فرمت spreadsheet برای اهداف حسابداری دانلود کرد. Jibble همچنین timesheet های شخصی و گزارشات برای تیم های شخصی یا کارکنان ارائه می دهد.

محدوده ی کاری و آمار هایی که Jibble تولید می کند شامل میانگین روزانه و هفتگی، ساعات کاری تیمی یا شخصی، میانگین زمان در داخل و خارج بازه ی زمانی، و هشدار هایی برای زمانی که ساعات گزارش شده از یک حد نرمال کمتر باشد.

طرح اولیه ی Jibble برای تعداد نامحدودی از کاربران رایگان است.

3. Invoice Plane

هدف سازندگان Invoice Plane ارائه ی اپلیکیشنی بود که کاربران بتوانند در یک سرور به انتخاب خودشان هاست شوند که به این هدف نیز دست یافتند. این اپلیکیشن open source حسابداری بطور خاص مناسب freelancer ها، اشخاصی که برای خودشان کار می کنند،startup ها و تجارت های کوچک تا متوسط است.

Invoice Plane رایگان است و برای مدیریت کامل چرخه ی صدورحساب، تخمین ها و نقل قول ها، صورت حساب ها و پرداخت ها و مدیریت ارتباط با مشتری می توانید برای دستیابی و افزایش ارتباط با مشتریان به آن اعتماد کنید. هریک از 25 ارائه دهنده ی خدمات می تواند تاحد امکان به آسانی در اختیار شما و مشتریانتان باشد. تم ها و فرمت های Invoice Plane می تواند متناسب با شخصیت یا نیاز های کاری شما تنظیم شود.

سازندگان اپلیکیشن به شما پیشنهاد دانلود و مشاهده ی دموی اپلیکیشن قبل از دانلود خود اپلیکیشن را می دهند.

4. AND CO از Fiverr

AND CO یک اپلیکیشن زیبا و فوق بصری است و راه حلی برای freelancer ها و استدیو های طراحی است. AND CO کاملا رایگان است و در وب و همچنین دستگاه های اندورید و IOS در اختیار است. AND CO زمان و صورت حساب ها و فعالیت های پرداختی شما (از جمله پرداخت های تکراری) را مدیریت می کند.

و همچنین به شما در مدیریت وظایف و هزینه ها کمک می کند. AND CO توسط بیش از 100,000 تاجر استفاده می شود.

5. TimeCamp

TimeCamp از طریق افزونه ی مرورگر قابل دسترسی است همچنین می تواند روی دستگاه های موبایل یا دسکتاپ دانلود شود. پکیج SOLO توابع پایه ای مدیریت زمان و حضورغیاب برای کسب و کار ها را ارائه می دهد و برای freelancer ها رایگان است.

TimeCamp ، freelancer ها را با مدیریت پروژه های معمول و اپلیکیشن های حسابداری جمع آوری می کند. پشتیبانی از 24/7  livechat نیز دردسترس است.

6. Minterapp

Minterapp مدیریت زمان صرف شده روی پروژه را ساده می کند و نتیجه ها را به صورت صورت حساب با کلیک روی دکمه نشان می دهد. کلاینت ها می توانند صورت حساب ها را به صورت آنلاین از طریق PayPal یا Stripe بپردازند. Minterapp همچنین می تواند فعالیت های شما را مدیریت کند و می توانید با داشبورد صورت حساب ها را هر زمان که می خواهید ببینید که چه صورت حساب هایی در پیش نویس، درحال انتظار یا پرداخته شده هستند.

این اپلیکیشن مدیریت صورت حساب و زمان در تولید تخمین ها برای کلاینت ها کمک می کند، تخمین های حرفه ای در تضمین این اپلیکیشن کمک می کند.

7. Hiveage

اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید و کنجکاو هستید که بدانید اگر 80 ساعت در ماه اضافه تر داشتید چه کار هایی قادر به انجام بودید Hiveage به شما فرصت یافتن پاسخ این سوال را می دهد این اپلیکیشن حسابداری، گزارش دهی و صدورصورت حساب زمان زیادی از شما را ذخیره می کند و به شما در ایجاد دستورات، مدیریت زمان و هزینه ها و ارسال صورت حساب به مشتریان کمک می کند با Hiveage می توانید یک یا تعداد بیشتری پروژه یا تیم را مدیریت کنید.

8. Invoice Ninja

Invoice Ninja یک ابزار صورت حساب رایگان است و مناسب اپلیکیشن هایی است که بطور خاص توسط freelancer ها توسعه داده شده است می باشد. این اپلیکیشن مدیریت زمان و صورت حساب رایگان به شما در برآورد های طراحی حرفه ای، نقل قول ها، پروپزال ها و صورت حساب ها کمک می کند. شما قادر خواهید بود که به مشتریان خود گزینه های پرداخت آنلاین جذاب را پیشنهاد بدهید. پاداش ها – بورد های Kanban با پکیج برای همکاری با freelancer ها در سازماندهی و مدیریت وظایف موجود از پروژه های مختلف کمک می کند.

9. Scoro

با Scoro می توانید با ابزار های چندگانه، داده های ورودی چندگانه و مدیریت spreadsheetهای بی پایان مدیریتی خداحافظی کنید. این نرم افزار مدیریت تجاری به زمان و نیاز های کاری شما از پروژه و مدیریت وظایف، نقل قول ها و صورت حساب ها، مدیریت اطلاعات مشتری و گزارش دهی توجه می کند. همه ی این اطلاعات زمانی که به آن ها نیاز دارید تنها با چند کلیک در دسترس شما خواهد بود.

نتیجه

Freelancer؟ شرکت های کوچک؟ شرکت های بزرگ؟ برای همه ی این موارد اپلیکیشن وجود دارد. اکثر این اپلیکیشن های مدیریت زمان و صورت حساب توسط Freelancer ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین توسط شرکت های کوچک نیز بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی از آن ها قابلیت مدیریت زمان، هزینه و صورت حساب ها را دارند. اپلیکیشن هایی وجود دارد که قابلیت مدیریت وظایف پروژه برای تیم ها یا پروژه های چندگانه را دارند.

در هر صورت هرکدام از این اپلیکیشن ها روند کاری شما را ساده تر و پربارتر می کند و زمان زیادی را از روند کاری شما ذخیره می کند.  

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید