5 مورد از بهترین شبیه سازهای اندروید برای PC

سه شنبه 8 مهر 1399

شبیه سازهای اندروید به شما این امکان را می دهد که اپلیکیشن های موبایل را بدون نیاز به موبایل در رایانه شخصی خود اجرا کنید.

 5 مورد از بهترین شبیه سازهای اندروید  برای PC

شبیه سازها می توانند برای تست برنامه ها درطول توسعه یا اجرای برنامه هایی که می خواهید با موس و صفحه کلید استفاده کنید، بسیار مفید باشند.

یک نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که همه شبیه سازهای اندروید، دیگر از آخرین نسخه های اندروید پشتیبانی نمی کنند، مگر آنهایی که فقط برای اهداف توسعه طراحی شده اند.

اگر به دنبال شبیه سازAndroid Oreo ، Pie یا Nougat هستید، در حال حاضر امکان شبیه سازی برنامه‌ هایی که به هر یک از این سیستم عامل ها نیاز دارند وجود ندارد. همه برنامه هایی که به Android 7 یا نسخه قبلی نیاز دارند با شبیه سازهای اندروید موجود کار می کنند. در اینجا چند شبیه ساز برتر اندروید برای رایانه وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید. همه ی برنامه‌هایی که به اندروید 7 یا نسخه قبلی نیاز دارند با شبیه سازهای اندروید موجود کار می کنند. در این مقاله چند شبیه ساز برتر اندروید برای رایانه وجود دارد که می‌خواهیم آن‌ها را بررسی کنیم.

LDPLAYER

                                   

LDPLayer یکی از محبوب ترین شبیه سازهای اندروید است که تا Nougat 7.1 را پشتیبانی می کند. این شبیه‌ساز منحصرا برای گیمرها به همراه ویژگی هایی مانند keyboard mapping، استفاده ماکرو ، عملکرد بالا و موارد دیگر طراحی شده است. گزینه های سفارشی سازی زیادی وجود دارد و همچنین می توانید تنظیمات سخت افزار شبیه سازی شده را تغییر دهید تا ببینید عملکرد یک برنامه یا بازی در دستگاه های مختلف چگونه است.

یکی از ویژگی های برجسته آن screen recording بومی (native) است که به شما امکان می دهد گیم پلی یا برنامه خود را برای به اشتراک گذاشتن در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ضبط کنید یا راهنماهایی برای فیلم های یوتیوب ایجاد کنید. در حال حاضرتنها ضعفی که در این برنامه پیدا کردیم این است که هنگام استفاده از screen recording، میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی نمی شوند.

توسعه‌دهندگان پشتیبان شبیه ساز، به صورت فعال برنامه را به روزمی کنند تا اطمینان حاصل کنند که جدیدترین برنامه های اندروید بهینه شده و بدون هیچ گونه وقفه ای اجرا می شوند.  برخی از محبوب ترین برنامه ها و بازی هایی که می توانید روی شبیه ساز اجرا کنید شامل Free Fire ، Clash of Clans ، Black Desert Online و موارد دیگراست.

ANDROID STUDIO

                                    

 

Android Studio شبیه ساز توسعه دهنده مرکزی است که توسط گوگل معرفی شده است. این شبیه ساز با دسته ای از ابزارها همراه است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد برنامه ها و بازی ها را برای اندروید آزمایش کنند. این شبیه سازبرای کاربارن نهایی طراحی نشده است و روند نصب آن می تواند پیچیده باشد.

یکی از بزرگترین دلایلی که شما باید از Android Studio استفاده کنید، پشتیبانی رسمی آن توسط گوگل است. Patche ها به طور مداوم به برنامه می آیند تا اطمینان حاصل شود که توسعه دهندگان برنامه تجربه مطلوبی را دارند. براساس IntelliJ IDEA و پشتیبانی به روزرسانی کد زنده (live)، Android Studio قدرتمند و دارای ویژگی های غنی است.

اگر می خواهید برنامه های خود را آزمایش کنید، Android studio بهترین ابزاری است که برای شما در نظر گرفته شده است. این شبیه ساز همچنین از Kotlin پشتیبانی می کند که یک مزیت بزرگ برای توسعه دهندگان آشنا با سیستم عامل است.  Android Studio کاملاً رایگان است و از طریق پلتفرم رسمی توسعه دهنده Android Google در دسترس است. برای دانلود برنامه باید در اکانت  Android developer ثبت نام کنید یا از حساب گوگل موجود استفاده کنید.

BLUESTACKS

                                    

Bluestacks محبوب ترین نام در میان شبیه سازهای اندروید است. این برنامه با هر دو سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل Mac سازگار است و زمانی که گوگل سیستم عامل تلفن همراه خود را منتشر کرد، یکی از اولین emulator هایی بود که قادر به شبیه سازی برنامه‌های اندروید بود.

نسخه رایگان شما را ملزم می کند تا برنامه های تصادفی را از طریق Bluestacks به عنوان بخشی از حمایت مالی، نصب کنید تا سیستم عامل را فعال نگه دارید. این سیستم مانع تجربه کاربری شما نمی شود اما اگر می خواهید از پلتفرم حمایت کنید، یک آپشن اختیاری با هزینه 2 دلار درماه نیز وجود دارد.

برای دسترسی به میلیون ها برنامه قابل اجرا در رایانه، می توانید به App Store ، Play Store یا Amazon Appstore متصل شوید. مراحل نصب بسیار ساده است اما پس از نصب Bluestacks، انجام مراحل اولیه تا 20 دقیقه طول می کشد.  Bluestacks نسبتاً فشرده است و در هنگام اجرای بازیهای با منابع سنگین، به حداکثر 2 گیگابایت حافظه RAM نیاز دارد.

شما به  key mappingدستی وسایر ویژگیهای consumer-oriented دسترسی دارید که شبیه سازی را آسان می کند وهمچنین  نسخه رایگان و گزینه اشتراک ماهانه با عملکرد مضاعف را ارائه می دهد.

BLISS OS

                                   

Bliss OS یکی از بهترین شبیه سازهای ندروید رایگان است که ارائه شده است. این پروژه از طریق کمک های مالی پشتیبانی می شود و به طور مرتب به روزمی شود تا اطمینان حاصل شود که جدیدترین برنامه ها و بازی ها بی نقص روی سیستم شما کار می کنند. به لطف گزینه boot-from-USB حتی نیازی به نصب شبیه ساز بر روی رایانه ندارید واین امکان را به شما می دهد از شبیه ساز USB drive استفاده کنید.

Bliss OS در سیستم عامل های ویندوز و سیستم عامل Mac بدون نقص کارمی کند اما هنگام اجرای OS برروی لینوکس ناسازگاری هایی وجود دارد. وقتی حرف از نیازهای تخصصی می شود، Bliss OS بدون عیب و نقص بر روی هر سخت افزاری کار می کند. تا زمانی که 2 گیگابایت رم و یک پردازنده مناسب داشته باشید، باید بتوانید Bliss OS را به صورت ساده وهمچنین یک Virtual OS اجرا کنید. پیکربندی و نصب Bliss OS آسان است و شما برای نصب سیستم عامل بر رویDVD drive، USB drive یا به عنوان یک virtual OS از نصب کننده رسمی استفاده می کنید.

علاوه بر ایجاد یک ماشین مجازی در سیستم خود، شما همچنین می توانید به صورت بومی اندورید را به عنوان یک سیستم عامل در رایانه خود بوت کنید. در حال حاضر، Bliss OS از Android Oreo برای زمان اجرای بومی پشتیبانی می کند. اگرمی خواهید از اندروید به عنوان سیستم عامل اصلی خود به وسیله Bliss استفاده کنید، حتما از سیستم عامل فعلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

GameLoop

                                   

GameLoop  یک شبیه ساز محبوب Android برای گیمرها است که قبلاً به عنوان Tencent Gaming Buddy  شناخته می شد.  GameLoopشبیه ساز رسمی بازی های Tencent مثل PUBG ،Call of Duty: Mobile  و... است. اما بهینه سازی فقط به بازی های Tencent محدود نمی شود، شما می توانید همه برنامه ها و بازی های مورد علاقه خود را بدون وقفه و باگ اجرا کنید.

نصب شبیه سازها بسیار آسان است حتی اگر با نحوه عملکرد شبیه سازی آشنا نباشید. به وسیله remappable controls )کنترل های قابل بازسازی( و یک عملکرد کارآمد، اوقات خوشی را هنگام بازی با گیم های مورد علاقه خود خواهید داشت. Tencentهمچنین از برنامه ای با به روزرسانی و patch های منظم پشتیبانی می کند تا مشکلات بهینه سازی در بازی های جدید را از بین ببرد.

این ها 5 مورد ازبهترین شبیه سازهای اندروید بودند که شما به عنوان یک گیمر یا توسعه دهنده میتوانید آنها را امتحان کنید. نصب این شبیه سازها بسیار آسان است و فقط چند دقیقه وقت شما را می گیرد تا اپلیکیشن های اندروید را در کنار هم بارگیری کرده و راه اندازی کنید.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید