کتاب سئو 2017 (جلد اول)

یکشنبه 30 مهر 1396

وبلاگ های سئو بخش بسیار مهمی از فراهم آورندگان سرویس آنلاین و مدیریت فضای مجازی هستند. پست مقالات جدید به طور منظم یکی از آسان ترین راه ها برای معرفی برند شماست.

 کتاب سئو 2017 (جلد اول)

قطعا فقط نوشتن یک سری کلمات بی معنی به افزایش بازدید سایت شما کمک نخواد کرد. خدمات پیشرفته ی مقاله نویسی سئو در صورتی که شما آن ها را بنویسید منجر به افزایش ترافیک سایت شما می شود؛ اما تنها اگر آن ها را به شکل درست بنویسیدکسب رتبه سئو یکی از رویایی ترین اتفاقاتی است که می تواند یک بیزنس آن را تجربه کند. رسیدن به این موضوع هم هر کسی را وسوسه می کند. شما هم ممکن است روزی به این نتیجه رسیده باشید که نیاز به تقویت سئوی سایت خودتان دارید و به سراغ متخصصان سئو رفته باشید. برخی از این متخصصین به خوبی شما را راهنمایی می کنند و نتایج خوبی از آنها به دست می آورید و برخی تنها تاثیر بسیار کم و کوتاه مدتی برای سئوی شما می گذارند. اگر می خواهید در راه کسب رتبه سئو قدم بگذارید و متخصص سئو برای سایت خودتان جذب کنید و یا از آژانس ها و تیم هایی که این کار را برای شما انجام می دهند استفاده کنید، مراقب هفت دروغ باشید. اگر تیم، فرد و یا آژنسی یکی از این دروغ ها را به شما گفت، به دنبال نیروی متخصص دیگری باشید، دروغ گو ها به کارتان نمی آیند.

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

نویسنده: محمدعلی عاشوری

تعداد صفحات: ۴۰

فرمت: کتاب PDF

زبان: فارسی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

توضیحات این کتاب را میتوانید از قسمت ضمیمه دانلود کنید.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 2k بازدید
  • 30 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید