کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی

چهارشنبه 2 اسفند 1396

کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی اثر سینا رضائی شما را با تاریخچه سئو آشنا می‌کند و اطلاعات کاملی درباره‌ی سئو و بازاریابی اینترنتی می‌دهد.سئو یک تکنیک و یک روش نیست! بلکه سئو یک علم است. یک تخصص است و به کسی که آن را انجام می‌دهد، سئوکار، متخصص سئو یا مشاور سئو می‌گویند. شما در این کتاب با تاریخچه سئو آشنا می‌شوید، این کتاب آموزشی نیست...

 کتاب سئو و بازاریابی اینترنتی

کاربران با انگیزه‌های گوناگونی در وب حضور دارند و در آن کارهای بسیاری نیز انجام می‌دهند؛ از گشت‌گذارهای اعتیادآور فیسبوکی، چرخیدن در میان وبلاگ‌ها و ارسال و دریافت نامه (ایمیل) گرفته تا دیدن فیلم و عکس و گوش دادن به موسیقی و خواندن خبر و انجام تحقیقات علمی و خرید و فروش. همچنین بسیاری از کارهای دیگر که شما می‌توانید به راحتی به فهرست اشاره شده، بیفزایید. در میان کارهایی که انجام می‌شود، سر زدن به گوگل یا دیگر ابزار و جست جو اقدامی است که عمده کاربران وب انجام می‌دهند.

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

حتما پیش خودتان گفتید که چگونه می‌شود ندانیم سئو چیست و وبلاگ تو را این همه مدت بخوانیم؟ مهم نیست که شما تازه‌کار هستید یا چند سال است که دارید سئو را انجام می‌دهید. از شما دعوت می‌کنم تا این نوشته را بخوانید!

خیلی از ما روزانه با سئو و مفاهیم مربوطه‌اش سر و کله می‌زنیم. شاید اولین چیزی که با شنیدن کلمه سئو به ذهن ما می‌رسد، این است که سئو مخفف عبارت Search engine optimization است. اما واقعا یعنی چه؟ آیا باید تحت‌الفظی آن را ترجمه کنیم و انجام دهیم؟ نه.

نویسنده: سینا رضائی

موضوع: طراحی وب سایت

تعداد صفحات: ۳۹

فرمت: کتاب PDF

زبان: فارسی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

ادامه توضیحات این کتاب را میتوانید از قسمت ضمیمه دانلود کنید.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 1k بازدید
  • 9 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید